Hoe verloopt een ontwerpproces?

  • We starten met een brainstormsessie, waarbij deelnemers worden aangemoedigd om vrij te denken zonder angst voor kritiek. Door middel van brainstormen bevorderen we een open en voortdurende samenwerking om problemen op te lossen en innovatieve ideeën te creëren. Hierbij is het doel om snel een grote hoeveelheid ideeën te genereren die later verder kunnen worden verfijnd en gecombineerd om de ideale oplossing te vinden.

  • Een moodboard is een verzameling afbeeldingen, patronen en lettertypen, samengebracht in een afbeelding. In plaats van steeds opnieuw tijd te besteden aan het nadenken over het uiterlijk van een ontwerp, helpt het moodboard het proces te begeleiden, waardoor je boodschap sneller op de markt wordt gebracht en altijd aansluit bij het gevoel van je merk.

  • Op basis van alle ideeën van de brainstorm en het moodboard gaan we aan de slag met het daadwerkelijke ontwerp. Dit doen we eerst schetsmatig en daarna werken we enkele ontwerpen uit tot een eerste ontwerp. Deze presenteren we aan de klant in de eerste fase. Op basis van de feedback van de klant schaven we het ontwerp bij tot we allemaal tevreden zijn.

  • We gaan het ontwerp nu echt tot leven brengen, door middel van een huisstijl, drukwerk en een website. Dit kan op verschillende manieren gebeuren, voor iedere klant en opdracht is dit anders. Je klanten maken nu voor het eerst kennis met je nieuwe uitstraling.

  • Misschien merk je na verloop van tijd dat je toch nog iets mist, of dat je meer ontwerpen nodig hebt. Of je wilt toch een kleur aanpassen, dat kan uiteraard, over smaak valt niet te twisten. Of wil je nog wat extra pagina’s aan je website toevoegen? We verzamelen alle feedback die je hebt.

  • We passen aan wat nodig is en sleutelen tot het plaatje helemaal klopt.


Bekijk hier onze logo ontwerpen

Goed ontwerp is belangrijk om te groeien


Een goed ontwerp is van cruciaal belang voor het succes van je bedrijf, en kan zelfs bepalend zijn voor de vraag of mensen hun geld bij jou willen besteden. Door te investeren in branding, creëer je een kans voor je bedrijf om te groeien en je positie in de markt te versterken.